מקלחונים לאמבטיה

 

מקלחונים לאמבטיה ממחישים יותר מכל אובייקט אחר את טיבו של עיצוב חדר הרחצה שלכם. מקלחון מעוצב שמטביע את חותמו על חדר הרחצה הופך אותו לדקורטיבי בעל שיעור קומה גבוה ביותר. אם גם אתם חושבים שהאמבטיה שלכם צריכה להיות מעוצבת באופן חסר תקדים, מקלחונים דקורטיביים לאמבטיה הם הפתרון עבורה. כיצד בוחרים אותם, ומה הסוד שלהם בשינוי העיצוב בחדר?

 

בחרו את תצורת המקלחון


מקלחון מעוצב יכול להיות פינתי או מקביל לקיר, מרובע או עגול. חשוב לבחור בתצורה המושלמת לכל מקלחון, זו אשר תבטא יותר מכל את טיבו של העיצוב ותבשר על התאמה לחדר הרחצה. הכי מומלץ לעיין בקטלוג הדמיית המחשב של מקלחונים מעוצבים ולבחור בזה אשר נראה הכי דומה למראהו של החדר שלכם מבחינת מיקומו וצורתו הגיאומטרית.
 

בחירת הצבע והטקסטורה


כעת, השלב הבא הוא לבחור צבע וטקסטורה. הצבע הוא גם הגוון של הדלתות (שקוף לחלוטין או זכוכית כהה) וגם הגוון של קירות הפנים של המקלחון, אותו ניתן לבחור משלל דוגמאות על בסיס מגוון רחב מאד של צבעים. חשוב לבחור גם טקסטורה נכונה עבורכם (פסים, מחוספס, חלק, וכד') גם עבור הדלתות וגם עבור קירות הפנים של כל מקלחון מעוצב שבכוונתכם לבחור. 

 

בחירת סוג הדלת


ניתן לבחור בין דלת פתיחה לדלת מתקפלת. בתחום דלתות הפתיחה, בדרך כלל יש 2 דלתות שייפתחו אחת כנגד השנייה. בתחום הדלתות המתקפלות ניתן לבחור דלת שמתקפלת ל- 2 או 3 חלקים ימינה או שמאלה. חשוב לבחור בדלתות שלדעתכם יתאימו לעיצוב חדר האמבטיה, כולל בטקסטורה של הזכוכית שלהן. אם הדלתות עם התזת חול, פירושו של דבר שהן לא שקופות מראה, אלא מסתירות את המתקלח, אך ייתכן כי חלקכם יעדיפו שלמקלחון שלכם תהיה דלת מזכוכית שקופה לחלוטין.

 

מקלחונים בהתאמה אישית לכל בית


בחברת שיווק ציוד לחדרי אמבטיה מסייעים לכם לבחור מקלחונים מדוגמים אשר יסייעו לכינון שגרה מעוצבת בחדר האמבטיה. מקלחון מעוצב מייצר את השינוי הנדרש בחדר הרחצה והופך אותו לאטרקטיבי באופן שאינו משתמע לשתי פנים. אם אתם זקוקים לחדר אמבטיה מן המעלה הראשונה, חשוב מאד להשקיע מחשבה בבחירת מקלחון. בכך, תגשימו בחדר הרחצה עיצוב בוטיק חסר מעצורים.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט