צעדים ראשונים בדרך לעיצוב חדר אמבטיה

 

אם אתם עומדים לעצב את חדר האמבטיה שלכם, מאמר זה נועד בשבילכם ועבורכם. חדר האמבטיה מורכב מכמה פריטים מרכזיים שחשוב לתת עליהם את הדעת כשבוחרים כיוונים דקורטיביים חדשים עבורו. להלן הפריטים החשובים ביותר לעיצוב בחדר האמבטיה.

 

חיפויי הקיר


חיפויי הקיר קובעים את זהותו הדקורטיבית של החדר. מאד חשוב שהם יהיו יפים, קוהרנטיים לעיצוב הבית ויצליחו לרגש ולסחוף אתכם בכל פעם שתיכנסו ותצאו מהחדר. חיפויי הקיר שונים זה מזה בגוון אבל גם בטקסטורה. בכך, אתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של טקסטורות חדר אמבטיה ולקבל קירות חלקים, מחוספסים, מזכוכית, דמויי עץ, ועוד. חשוב מאד להתאפס על חיפויים שיתאימו את תפיסת עולמכם ולרכז את שאר עיצוב החדר עליהם.

 

כיורים ואמבטיונים


כיורים ואמבטיונים הם רכיבים מרכזיים בחדר האמבטיה שלכם. הרכיבים הללו עשויים להיות עגולים אך גם מלבניים, שקועים בשיש או ברצפה או מעליה. בדרך כלל, נהוג לבצע חפיפה בצורה: אם האמבטיה עגולה, גם הכיור עגול, ולהיפך. חשוב לבחור אותם בהתאם לחיפויי הקיר שבחרתם בשלב הקודם ולהבטיח שילוב עיצובי הכי טוב שאפשר גם עם אריחי הריצוף. בכך, תבטיחו לעצמכם מקלחונים ואמבטיות שישתלבו היטב עם הנעשה בחדר האמבטיה, וישמשו מענה הולם להשלמת העיצוב.

 

ארונות ומקלחונים


עוד צמד מוצרים מאד זהה הוא הארונות והמקלחונים. מקלחון מעוצב יכיל בדרך כלל דלת מתקפלת או זוג דלתות פתיחה, וזה מאד זהה לעיצוב של ארונות בחדר האמבטיה, שמבוסס אף הוא על דלתות. מומלץ להיות עקביים בדלתות שאתם בוחרים על מנת לאפשר עיצוב המשכי וקוהרנטי אשר יטביע את חותמו על חדר האמבטיה. ניתן לעיין בחוברות כמו קטלוג מקלחונים ומסמכי השוואת ארונות על מנת למצוא את רכיבי הפתיחה הדקורטיביים והמשמעותיים ביותר מבחינה עיצובית לחדר האמבטיה שלכם. הכי מומלץ לבחור אותם באמצעות הדמיית מחשב. כך, למשל, ארון ניתן לבחור עם או בלי מראה. מקלחון יכול להיות מקלחון פינתי שמוצב בפינת החדר או מקלחון קיר שמוצב ליד או ממול לארון. מאד מומלץ לבחון את נושא עיצוב מקלחונים ולהבטיח הגעה לתוצא דקורטיבית מניחה את הדעת אשר יש בה כדי לחדד את התבנית הדקורטיבית בחדר הרחצה שלכם.

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט