מקלחונים כחלק מעיצוב הבית

 

חדר הרחצה נחשב כנקודת מפתח בעיצוב הבית ומקום מפגש בין צרכים פונקציונליים לתפיסה עיצובית. גם בהיבט הטכני תשתיתי החלל הזה שונה מרוב חלקי הבית, כי הוא כולל מערכות אינסטלציה מורכבות ומוגדר כ'חדר רטוב'. עובדה זו מייצרת אתגרים בחיפוי הקירות ובהכנה של מערכות החשמל.

ערכים אסתטיים ייחודיים

חדר הרחצה בדגש על אזור המקלחון, הוא מקום שמאפשר למעצב לבטא ערכים אסתטיים ייחודיים ולצאת מהשבלונות המקובלות. יש עשרות סגנונות של חדרי רחצה ועשרות דגמים וסוגים של מקלחונים. מהאמבטיון שמשלב אמבטיה במעטפת זכוכית אלגנטית, דרך מקלחונים מחופי עץ וחלוקי נחל בסגנון יפני ועד למקדשי רחצה מחופים שיש שחור. אפשר לבחור בכל אחד ממגוון הסגנונות העצום, החכמה היא ללכת על קו מובהק. חלל חדר הרחצה בהחלט מעניק למעצב הזדמנות 'להשתולל' ולהגשים פנטזיות עיצוביות. 

 

זכוכית כחלק מהאמירה העיצובית

בשנים האחרונות אנחנו רואים שבעיצובים של מקלחוני יוקרה זכוכית היא חומר הגלם המועדף. יש משהו מאוד טבעי, קליל ואלגנטי במקלחוני זכוכית. המראה השקוף שנותן לאור להיכנס, תמיד עובד בחדר הרחצה. בנוסף, למקלחון זכוכית יש ערכים פונקציונליים, מקלחון זכוכית איכותי מונע כליל את תופעת 'הצפת חדר הרחצה' שהיתה מתרחשת אחרי כמעט כל מקלחת במקלחונים של הדור הקודם שהסתפקו בסגירה של וילון ניילון.

מידע נוסף על מקלחוני זכוכית תקבלו ב-א. א. מראות המומחים לעבודות זכוכית: 03-9618883.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט