טיפים לעיצוב מקלחונים

 

עומדים לפני עיצוב חדר אמבטיה ואין לכם מושג למה חשוב לשים לב? ערכנו עבורכם מספר טיפים ששווה להתייחס אליהם בעת עיצוב מקלחונים

הגודל כן קובע

התקן מחייב שמקלחון יהיה בגודל של לפחות 80X80. ההמלצה שלנו, אם החלל מאפשר את זה לכו על מקלחון גדול. היום קיימת מגמה בקרב מעצבים מובילים להתקין מקלחון זוגי עם שני ראשי מקלחת. במקרים בהם חדר הרחצה קטן במיוחד ואין בו מרווח שמאפשר מקלחון גדול אפשר לבחור בדגם בעל דלת אקורדיון שלא 'סותמת' את החדר בפתיחה ומאפשרת את הרחבת החלל בחדר הרחצה.

 שיפוץ חדר אמבטיה

אל תתפשרו על האינטרפוץ

אינטרפוץ זה קוד למערכת הבקרה הפנימית על זרמי המים המוטמנת מתחת לטיח. יש עשרות סוגים של מערכות אינטרפוץ ומערכת איכותית מאפשרת שליטה חכמה על המים הקרים והחמים ועובדת באמינות ללא דליפות ותקלות לאורך שנים. שווה להשקיע קצת אקסטרה באינטרפוץ איכותי.

מקלחון מזכוכית איכותית

מקלחוני זכוכית מכל הדגמים נחשבים היום לסטנדרט של עיצוב מודרני ואלגנטי. חסל סדר 'וילון האמבטיה' מפלסטיק שצובר לכלוך ועובש ולא מהווה מחסום אמיתי לבריחת מים. מקלחון זכוכית איכותי יכול להבטיח אטימה כמעט מלאה והוא מקנה לכל חדר הרחצה מימד יוקרתי. על זכוכית איכותית במקלחון לא שווה לוותר או לחסוך ומומלץ להזמין מקלחוני זכוכית רק מגורם מקצועי.

מידע נוסף על מקלחוני זכוכית תקבלו ב-א. א. מראות המומחים לעבודות זכוכית: 03-9618883

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט