חיפוי מטבח מודרני לשדרוג המטבח

 

חיפוי מטבח מהווה אחד האמצעים הבולטים כיום לשדרוג המטבח. כמעט כל חנות מטבחים תמליץ לכם היות על זכוכית כקו לשדרוג המטבח. התחום מאד פורה היום ומאד מתקדם, ובשונה מזמנים אחרים בהם העץ ופרזול המתכת חלשו על התחום, כיום ללא ספק התקני הזכוכית שולטים, ולא רק בארונות ובמגירות, אלא אפילו על הקירות. ניתן להזמין היום קיר מטבח שלם המצופה זכוכית, ועוד עם פיתוחים ועיטורים צבעוניים.

 

מה המאפיינים של חיפוי מטבח מודרני?

 

הקירות מוגנים בשכבת זכוכית אשר לרוב אינה שקופה אלא צבועה בצבע מסוים או אפילו מעוטת בגרפיקה ובתמונות. הארונות והמגירות יצטרכו להיות מוחלפים, אלא אם כן תמצאו בחנות דגם זכוכית בעל צבע המתאים לצבעם של התקנים אלה, לאו דווקא אותו גוון, אלא גוון בר שילוב עם הצבע של אותם רכיבי אחסון. חיפוי מטבח מזכוכית יכול להימצא גם ברצפה.

 

חיפוי מטבח מודרני

 

כיצד הופכים את החיפוי שלכם למעניין יותר מהממוצע?

 

יש לבחור בדוגמאות מעוצבות, למשל דוגמאות שמחקות קירות עם אבן, או קירות מעץ. תעשיית הזכוכית כיום מאפשרת לבחור גם באיורים של ממש, שמחליפים את תמונות הקיר. במילים אחרות, מעט מחשבה מחוץ לקופסה, ויש לכם קירות מטבח מזכוכית מעוטרים ומעוצבים מאד.

 

כיצד דואגים שהפיתוחים שעל החיפוי שלכם יישמרו לאורך זמן?

 

חשוב לבחור בציפוי מתאים, אשר תפקידו להגן על הצבע. בלי זה, תמצאו את הזכוכית שלכם במצב דהוי בתוך פרק זמן קצר. לכן, אל תיחפזו, אלא תבררו האם יש ציפוי למינציה, או צבע בתנור לאותו משטח זכוכית על שכבות הצבע השונות. כך תוכלו לדעת שהקיר שלכם הולך להישמר ולא לדהות.

 

מה הסוד בבחירת ספק שיתקין חיפויי אלה?

 

ידע עיצובי, המון דוגמאות של זכוכיות מעוטרות, המון אפשרויות בחירה המתאימות למטבח שלכם, עבודה של עובדים חרוצים ומנוסים הבקיאים ברזים הקטנים ביותר של ביצועה. כמו כן, חשוב שהחברה תספק לכם תעודת אחריות הולמת לשירות שאתם עומדים לקנות, אשר מגינה עליכם מפני בלאי, שברים וכל נזק אחר שעלול להתרחש. כך, תוכלו להיות בטוחים שהחיפוי שלכם לא רק יישאר לזמן רב, אלא יהיה מי שידאג לו ביום שתצטרכו זאת, תהיה הסיבה לכך אשר תהיה.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט