מקלחון או אמבטיה - בעד ונגד

 

בגלל משטר המים שהונהג בישראל, המחיר היקר וזה שאין לנו  הרבה מים, גרם להרבה אנשים בכל הארץ, לעבור למקלחונים יש מחלוקות שונות בין משפחות על הנושא של מקלחון או אמבטיה - בעד ונגד. בחורף למשל, הרבה מעוניינים להשתכשך במים חמים באמבט ואילו יש כאלה שמעוניינים במקלחת נעימה ומהירה, או כאלה שבפירוש תמיד עסוקים ומעדיפים את המקלחון למקלחת זריזה,  מענגת ולעניין. האמת היא שיש שמעדיפים מקלחון על ג'קוזי, בגלל שישנם מקלחות משוכללות עם זרמי מסג', המקלחות הן יוקרתיות ומזכירות איזה טיפול בספא כעם המכשור המשוכלל, מה עושה אותן לאטרקטיביות יותר. היום, האפשרויות הן רבות ולכן, מי שמעוניין יוכל להתרשם מכל הדגמים השונים והמחירים ולהחליט מה יהיה לו טוב יותר מקלחון או אמבטיה - בעד ונגד. תוכלו למצוא דגמים שונים ומחירים של מקלחונים גם באינטרנט, כך כבר יהיה לכם את הידע הנחוץ לגבי המקלחונים השונים.

 

מקלחון ואמבטיה מעוצבים

 

האמבטיות של א א מראות - יתרונות וחסרונות

 

ישנם זוגות, אשר לעולם לא יוותרו על אמבטיה רומנטית יחד עם קצף ושמנים מיוחדים. ניתן להשאיר כזו אמבטיה בחדר ההורים, אך ביום, יום, להשתמש עם המקלחון ואז, בעצם פתרתם את המחלוקת של מקלחון או אמבטיה - בעד ונגד. העיצובים של המקלחות, החיסכון במקום הדוגמאות, השכלולים, מקנים את האופציה האולטימטיבית להשתמש בהם . צעירים למשל, פחות משתמשים באמבטיה ואם יש לכם ילדים צעירים בית, לבטח יש להם מקלחון משלהם בחדר המקלחת של הילדים. מהבחינה הפרקטית, הרבה יותר משתלם להתקין מקלחון, היות והתחזוקה והניקיון שלו הם פשוטים לחלוטין. למי יש זמן להתחיל לנקות אמבטיה ולהתאמץ להגיע לכל הפינות , שגם כך קשה להגיע אליהן עם חומרי הניקוי.

 

אמבטיה  לשימושים נוספים

 

זוכרים את הווילונות? השמיכות? כאלה שקשה לכבס ואפילו לא ניתן לכבס במכונת הכביסה, הפתרון הוא - אמבטיה. אנו ממלאים אותה מים ואבקת כביסה לכביסה ידנית ומשרים את מוצרי הטקסטיל הכבדים. אז כבר אין לנו וויכוחים כמו מקלחון או אמבטיה - בעד ונגד. עקרות הבית והנשים שבינינו, אלה שאחריות ומתחזקות את הבית, כבר יודעות בוודאות כי כדאי שיהיה את שניהם, למרות שאנו תמיד נקווה כי שימוש עם מקלחות יהיה הרבה יותר מאשר שימוש באמבטיה, במיוחד כאשר מגיעים אלינו חשבונות המים.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט