מקלחון פינתי בעיצוב מודרני

 

כאשר מדובר על מקלחון פינתי לא מדובר רק על עיצוב או על עוד התקן רחצה. מדובר בשיפור משמעותי של אלמנט הנוחות באמבטיה ובסביבתה. כאשר תא הרחצה עובד לפינה, בין אם החדר שלכם גדול ובין אם קטן הוא – נחסך מקום רב בכל עבריו, ואתם יכולים להרגיש ו- "לנשום" את חדר האמבטיה כפי שלא יכולתם לעשות לפני כן. על מנת שאותו מקלחון פינתי בעיצוב מודרני יתאים לביתכם חשוב לבצע מספר שינויים בחדר הרחצה.

 

אם מדובר בחדר רחצה בסגנון כפרי על טהרת הצבע החום מומלץ להיערך לצביעת הקירות

 

כאשר הקירות חומים והמקלחון הוא כחול/לבן/מזכוכית שקופה עלולה להיווצר אי התאמה במיוחד אם התקני הרחצה האחרים בחדר הם מעץ. אז, ספק אם המקלחון בכלל יתאים כי לא את כל האלמנטים ניתן יהיה לשנות ללבן. במקרה כזה, מומלץ לדגול באחת משתי הגישות: להמשיך לצבוע גם את האמבטיות והכיורים, או להחליפם בחדשים, מה שיוסיף עלות רבה מאד לפרויקט. לחילופין, ניתן רק את הקירות לצבוע לצבעים מודרניים, ואת התקני הרחצה להשאיר חומים. אז, ייווצר חדר מקלחת בסגנון פרובנס: לבן וחום. במקרה זה, כמובן שאנו בחנות נהיה מאד זהירים ונמליץ רק על מקלחון שהוא לגמרי לבן, ללא אלמנטים של זכוכית שקופה או כחולה שתהרוס את רצף העיצוב.

 

מקלחון בעיצוב מודרני

 

גם אם החדר נראה מודרני - יש לבחור היטב את התקן הרחצה שלכם

 

גם חדר רחצה עם קירות שחורים ופרזול מוזהב נחשב לעיצוב מודרני, אך פשוט לא בסגנון ההייטק, אלא בסגנון האורבני הקלאסי. במקרה זה, יש למצוא מקלחון מודרני בעל גוונים אלו ובטח שלא להכניס התקן לבן יחיד שיגרום לניכור עיצובי. במידה והחדר לבן, חשבו מהו גוון הלבן שיש לכם בחדר: שמנת אופווייט, שלג, מעושן וכד'. לא כל מקלחון יתאים. למשל הכנסת מקלחון שמנת לחדר עם קירות מעושנים בהירים עלולה להיות מעט מגושמת. לכן, משימת הבחירה הסופית צריכה להיעשות בקדחתנות, תוך לקיחה בחשבון של כל הצבעים שיש לכם בחדר, כל הגוונים של התקני הרחצה שלכם, וכל אילוצי הנראות שיש בחדר.

 

פנו אלינו למידע נוסף על מקלחון פינתי בעיצוב מודרני לפינת חדר האמבטיה.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט