מקלחונים בעיצוב כפרי

 

מאז ומעולם היו מקלחונים בעיצוב כפרי מושא ההערצה של רוב שכבות האוכלוסייה, ללא קשר להעדפות תרבותיות או קוסמטיות קודמות. בעידן זה, בכל רחבי הארץ – בכל סוגי האומנויות מעיצוב בית ועד מוזיקה וריקודים, הטרנד הוא לחזור לעבר, ולסגנונות האנכרוניסטיים והעתיקים, ובבית זה מתבטא בעיקר בעיצובים כפריים: משקופי דלת עגולים, אמבטיות בצבע כהה, עץ אמתי – היכן שאפשר, בייחוד בדלתות הארון והמגירות, ועוד.

 

כיצד משדרגים את המקלחונים כך שייראו כמו חדרי רחצה בלב הכפר?

 

יש לבחון מה קורה במקלחון שלכם כרגע, ומה יש לעשות על מנת שהוא ייראה כפרי. כיצד ניתן לצבוע אותו לצבע כהה, האם ניתן וצריך לשבור חלקים ממנו ולהתקין במקומם חלקים חדשים שיגרמו למקלחון להיראות כפרי? את השאלות הללו אתם צריכים לשאול, ולעשות זאת בליווי מומחה לעיצוב מקלחונים, אשר גם ילווה אתכם וגם יפסוק האם הפרויקטים הללו ניתנים לביצוע.

 

מקלחון בעיצוב כפרי

 

מהם היתרונות שבשדרוג המקלחון לחדר רחצה כפרי?

 

יותר קרבה לסגנונות העכשוויים באומנות, שכפי שכבר הסברנו - הם נוטים להיות טרנדיים דווקא בעיצוב עתיק וכפרי. יותר שלווה ופסטורליות בתוך החדר. הרגשה של חדר מרווח וביתי גם כאשר הבית, ובפרט המקום בו נמצא המקלחון, ממוקם בלב העיר ובאזור סואן במיוחד.

 

מה עושים כאשר התגלה כי המקלחון אינו מתאים לשדרוג כפרי?

 

במקרה כזה יש לפעול לפירוק המקלחון והחלפתו במקלחון חדש המתאים לעיצוב כפרי. במקרה זה, סביר להניח, שרוב חדר הרחצה שלכם אינו נראה בסגנון כפרי, ולשם כך נדרשות פעולות הכנה כמו צביעת קירות, חיפוי קירות, הטמעת חיפוי כפרי ברצפה, החלפת התאורה בתאורה המתאימה לסגנון הכפרי, ועוד.

 

ממי מומלץ לרכוש מקלחונים כפריים חדשים?

 

מקלחונים כפריים כדאי יהיה מאד לרכוש ממומחים אשר בקיאים גם בייצור או בשיווק של מקלחונים (גם אם לא בייצור, שיווק הוא תנאי מספיק), וגם בקיאים ספציפית בסגנונות הכפריים. ניתן לבדוק עבודות קודמות של חברות אלה הן באתרי האינטרנט השונים שהן פתחו, הן בעמודי הפייסבוק שלהן, והן בפרסומים שונים ברחבי הרשת שהגיעו לאתרי הפצה. כך, תדעו מה טיבה של החברה, מה סגנונה, וכיצד צפוי להיראות המקלחון המיועד שלכם בראשי פרקים.

 

פנו אלינו למידע נוסף על מקלחונים בעיצוב כפרי!

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט