מקלחונים לפי מידה

 

ידוע כי התאמת מקלחונים לפי מידה חשובה משתי סיבות עיקריות: מניעת צפיפות, ומניעת עיצוב מגושם: אם החדר קטן והמקלחון גדול, סימן שבהכרח (או לפחות בסבירות של 90%) הפרזול, הידיות ומעטפת המקלחון יהיו גדולים, ובחדר קטן זה עלול ליצור לא מעט מקור לטעויות, שעה שהאורחים ימקדו את מבטיהם בפריטים הגדולים ולא בחדר כמכלול.

 

התאמת המקלחונים לחדר הרחצה בבית הלקוח

 

ההתאמה מתבצעת על ידי מאפייני עיצוב חדרי מקלחת מקצועיים, הבקיאים ברזי האדריכלות הביתית הפנימית. הם יגיעו לביתכם, יבחנו את עיצובו של חדר האמבטיה ויאפיינו את עיצוב המקלחון בהתאם לכך. במידה וחדר המקלחת בבנייה, והמקלחון הוא אחד מני פריטים רבים שצפויים להיות בו, נבחן את עיצוב הבית מסביב, ולאחר שנקבע את המקלחון נמליץ על עיצוב יתר פריטי החדר בהתאם לעיצוב המקלחון ושילובו בו.

 

מקלחון מעוצב לפי מידה

 

התקנת המקלחונים

 

ההתקנה תתבצע על ידי שיפוצניקים ובפרט זגגי זכוכית מדופלמים אשר יתקינו את פלטות הזכוכית המעוצבות על המקלחונים שלכם כחלק משלבי הבנייה. יצוין כי הזכוכיות שלנו מאד מגוונות וניתן להזמין מקלחונים עם זכוכית מראה, מקלחונים צבעוניים, מקלחונים עם זכוכית הצבועה לבן, ועוד.

 

מקפידים על התאמת מידת המקלחון לחדר הלקוח

 

אנו לא נמליץ על התקנת מקלחון גדול כאשר זה יעיב על הרווחה בחדר וייצור צפיפות, אבל אנחנו נגדיל לעשות, וגם במצבים בהם המקלחון דווקא ייראה מאד נוח - נפסול את הצבתו מטעמי אסתטיקה וסימטריה. אם המקלחון משתלב טוב מבחינה פונקציונלית אך מבחינה עיצובית הוא גדול ומגושם, נמליץ על מקלחון אחר, קטן יותר, המתאים לשילוב בחדר האמבטיה בגודל שיש לכם בבית.

 

עיצוב בוטיק לכל מקלחון

 

אנו מציגים בכל דגם של מקלחונים לפי מידה עיצובי בוטיק על הזכוכית, על ידיות הפרזול, ועל מעטפת המקלחונים. העיצובים גם יהיו תואמים למידת החדר ולא יבלטו, וגם יהיו דקורטיביים ועשויים ללא חת מבחינת הקונטור והתאמתו לחדר האמבטיה הספציפי שלכם.

 

א.א מראות - מקלחונים לפי מידה

 

אצלנו ב- א.א מראות תוכלו למצוא מקלחונים לפי מידה בהתאם לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. להזמנת מקלחונים צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם שירותי ייעוץ והתקנה בהמשך התהליך.

 

צרו קשר עם א.א מראות להתאמת מקלחונים לפי מידה לביתכם!

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט