מקלחונים מעוצבים לבית

 

בחירת מקלחונים מעוצבים מקטלוג מקלחונים לבית תלויה כאמור בעיצוב חדר האמבטיה, אך לא רק. שיטת הצבת המקלחון והתאמת הצבעים של המקלחון לצבעי החדר הם פרמטרים חשובים מאד לביצוע המשימה. כך תבחרו את המקלחון שלכם ותתאימו אותו לחדר הרחצה המיועד.

 

בחרו מיקום בתוך חדר הרחצה

 

בחדרי אמבטיה קטנים רצוי לבחור את הפינה ולהתקין מקלחון פינתי, זאת בשונה מהחדרים הגדולים בהם ניתן גם להתקין את המקלחון מלפני קיר בודד, עם יציקה. קביעת המיקום תשפיע מאד על ההתנהלות שלכם בחדר האמבטיה, ולכן יש לשקול את המיקום בכובד ראש, כולל ייעוץ מאדריכלים ומעצבי בית על מנת שיאששו את קביעתכם ויסייעו לכם לבחור נכון.

 

מקלחון מעוצב לבית

 

בחרו את המקלחון בהתאם למיקום ולמידות

 

בהתאם לבחירתכם במקלחון פינתי או מקביל לקיר אחד, יש לבחור את דגם המקלחון. חשוב לבחור גם על פי המידות שהקצבתם, כאמור. התאמת המקלחון הסופית תתבצע כאשר תילקחו לאתר הדגם שבחרתם באינטרנט או לחדר בו ממוקם הדגם. אז, יתחיל שלב העיצוב בו יידרש צבע ותידרש זכוכית מסוגים מסוימים המתאימים לעיצוב חדר הרחצה שלכם.

 

בחירת הזכוכית והצבעים

 

זו למעשה בחירה בעיצוב המקלחון שלכם על פי המתאים לחדר הרחצה הביתי. חשוב לבחור במקלחון שהצבעים שלו תואמים לצבעי החדר משום שזה רכיב גדול ולא קטן ואין הרבה מקום למשחקים ואלתורים. גם מבחינת ידיות המקלחון ודלתותיו - חשוב לקחת ברצינות את הבחירה, וללכת רק אחר ידיות המתאימות לעיצוב המקלחון ודלתות שימשיכו את הקו שלו. בחדר רחצה מעוגל עם משקופים אליפטיים תתאים למשל יותר דלת עגולה או רבע מעגל מאשר דלת ישרה פלס.

 

התקנת המקלחון

 

התקנת המקלחון מתבצעת על ידי חברת המומחים לאחר קביעת זמן התקנה. ההתקנה תתבצע על ידי מומחי החברה כאמור, אשר יחברו ויחצבו את השיש בחדר האמבטיה, יחברו דלתות זכוכית ויפרזלו את הדלתות. ההתקנה תתבצע בפרקי זמן קצרים, ללא דיחוי, והמקלחון החדש יהיה לנחלתכם בתוך פרק זמן קצר מאד. המתקינים שלכם יבדקו את עבודתם לווידוא שאין תקלות ויספקו לכם כתב אחריות מלא למוצר אשר קניתם, כתב התקף לחודשים או שנים רבים או רבות.

 

פנו אלינו לרכישת מקלחונים מעוצבים לבית מסוגים שונים בהתאמה אישית!

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט