סוגי מקלחונים לבית

 

בכדי למנוע רטיבות בחדר אמבטיה, נהוג להתקין מקלחון כך שימנע מהמים לצאת החוצה ולהרטיב את הרצפות. יש כאלה שנמצאים בספק, לגבי סוג המקלחונים שהם מעוניינים להתקין כי הם חוששים שלא כל הדלתות של כל המקלחונים אטומות. יש כמה סוגי מקלחונים לבית, שאת כולם, ניתן למצוא באולמות התצוגה של יצרניות המקלחונים והיבואניות של הכלים הסניטריים ברחבי הארץ. ישנם מקלחונים הנמצאים בפינה של חדר האמבט, מה שיקל על הבחירה, יהיה מקלחון פינתי שיחסוך במקום ויאטום היטב את המים. רוב המקלחונים הפינתיים, מגיעים עם דלתות פתיחה ושי צורך במדידה נכונה ומדויקת של חלל המקלחון אותו אתם מעוניינים להתקין. לגבי הזכוכית של סוגי מקלחונים לבית, יש להתקין  זכוכית מחוסמת יש לדאוג לעובי נכון של הזכוכית המיועדת עבור סוגי מקלחונים לבית, יש שיציעו לכם לרכוש זכוכית בעובי של 4,6או 8 מ"מ. זכוכית עבה של 8 מ"מ, עשויה להית עבה מדי ולכן, זכוכית של 6 מ"מ יכולה להיות בעובי האידיאלי עבור מקלחונים.

 

מקלחון מעוצב לבית

 

בשנת 2006, יצא חוק חדש לגבי תקן של מקלחונים, המחייב שימוש בזכוכית בטיחותית  בלבד. הכוונה היא שימוש במקלחונים שעשויים מזכוכית מחוסמת או רבודה. לגבי האטימות של זכוכית המקלחון, יש לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות, כגון, האם אתם מעוניינים בזכוכית שקופה? או אולי זכוכית אטומה? ניתן גם למצוא שלב ביניים בין שקיפות מוחלט של זכוכית המקלחון לבין איטום. ישנן דוגמאות שונות שניתן למצוא על הרבה דלתות של סוגי מקלחונים לבית, .כמו דוגמאות של פרחים עם פסים מיוחדים, עלים ועוד על רוב הדלתות של המקלחונים.  

ייצור הדוגמאות על דלתות המקלחונים, מתבצע באמצעות התזה. ניתן גם באמצעות צריבה או הדפסה קראמית לבצע דוגמאות שונות. הבחירה של גודל המקלחון, היא הבחירה החשוב והמשמעותית ביותר שכן, חשוב כי המקלחון יתאים לגודל של חלל האמבט ולא יהיה גדול מדי, כך שחדר האמבט יהיה צפוף. חשוב להתייעץ עם מוכרים מנוסים של כלים סניטריים, היודעים לכוון ולעזור לאנשים שמחפשים מקלחונים לחדר האמבט שלהם.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט